De ‘factor mens’ is onmisbaar in elk project

Sammy is een echte onderzoeksfanaat die resultaten praktisch toepasbaar weet te maken en haar hand niet omdraait voor een creatieve uitwerking. Volgens haar is communicatie dé manier om wetenschap, beleid en praktijk samen te brengen. Ze neemt een diepe duik in de materie, wil weten hoe het zit, gaat op zoek naar wetenschappelijke onderbouwing en verliest de menselijke factor daarbij niet uit het oog. Dit alles wordt gedreven door haar nieuwsgierige karakter.  

 

De ‘factor mens’ is een must voor Sammy in haar werk als communicatieadviseur. Volgens haar is het essentieel om te onderzoeken wat de invloed van de projecten is op alle betrokken partijen (ook de minder bereikbare groepen) om zo tot waardevolle inzichten en advies op maat te komen. Hierbij gaat ze het liefst het contact aan met de iedereen die betrokken is  om hen zo een juiste plek in het proces te kunnen geven.  

 

Ze is pas net afgestudeerd aan de universiteit, zit vol frisse ideeën en ze kan met recht een communicatietalent worden genoemd. Zo was ze in 2016 deel van de selectie communicatie topstudenten van Adformatie. Door haar opleidingen in communicatiemanagement en cultuurwetenschappen ontwikkelde zij tevens een kundige blik op maatschappelijke thema’s en het daaraan gekoppelde publieke debat en beleid. Deze blik zette zij ook in tijdens haar afstudeeronderzoek naar de invloed van slimme technologie op stadsbewoners en de bestuurskundige implicaties van een dergelijk project, en ze staat te poppelen kennis en enthousiasme opnieuw in te zetten.