Hét strategisch adviesbureau voor communicatie en participatie
10-09-2019 | nieuws

Ontwikkeling en uitrol campagne "Keurig Geregeld"

MG 2170 111961468255

Vandaag (10 september 2019) lanceert VA-Keur, in samenwerking met VHG en Stigas, haar campagne “Keurig Geregeld”. In de voorgaande maanden hebben wij VA-keur mogen ondersteunen in het opzetten, ontwikkelen en tot uitvoering brengen van de campagne. De campagne, met als doel het vergroten van de bewustwording van machineveiligheid, biedt nieuwe klanten de mogelijkheid om gratis hun machines te laten keuren. 

 

Tijdens het ontwikkelen van de campagne hebben wij belangrijke strategische keuzes gemaakt die innovatief bleken voor de conventionele werkwijze van VA-Keur. Waar VA-Keur kiest voor indirect contact met haar klanten, via de door hen gecertificeerde VA-Keurbedrijven, richt de campagne zich direct tot de klant.  

 

De Keurig Geregeld campagne van VA-keur is onderdeel van het landelijk initiatief Veilig op 1, waarmee de bewustwording van een veiligere werkomgeving in de agrarische en groensectoren wordt gepromoot. Alle initiatieven samen moeten ervoor zorgen dat deze sectoren ongeval vrij worden. Er gebeuren namelijk, helaas, gemiddeld nog 15 dodelijke ongevallen per jaar. Door het vergroten van de bewustwording van machineveiligheid met haar campagne, hoopt VA-Keur dat meer groenbedrijven ervoor kiezen hun machines te laten keuren om zo een veiligere werkomgeving te creëren. 

 

Meer weten over "Keurig Geregeld"? Kijk op de actiewebsite: www.keurig-geregeld.nl

Nieuwsgierig geworden en wil je meer weten?

Elkaar zien en spreken, dat werkt natuurlijk het best. Neem daarom contact op met Jarno Voigt.Ja, ik wil contact